Noorwegen - 2011+2013+2014

de inleiding....

Al van voor pasen hebben we besloten om dan toch eindelijk 'nsnaar het noorderlicht te gaan kijken!

Laughing
september 2011 zou ideaal zijn, dus: 'Noren, here we come!'

We gaan naar de Noordkaap. De noordelijke, niet die in Afrika. (kijk maar op wiki

Surprised
).

We gaan er ongeveer 5 weken voor uittrekken. Nog nooit zijn we zo lang van huis geweest. Ik ben 'bang' dat als we thuis komen, ik veel ga vergeten te vertellen van de eerste weken; vandaar deze reisblog. Zo kunnen onze kinders en familie en vrienden toch volgen en als we weer thuis zijn, ons helpen herinneren aan de verhalen van die eerste weken!

We gaan met de mobilhome;Luc,Mazzel (boxer, 4 jaar)en ik.

Nu, we vinden het toch iets spannender dananders 'op vakantie vertrekken', omdat we nog nooit naar het noorden zijn geweest, denk ik.Het meest noordelijke tot nu was Texel.

We proberen ons zo goed mogelijk voor te bereiden, met het idee dat we waarschijnlijk toch maar één keerzonoordelijk zullenreizen.Ik zou achteraf niet graag op iets uitkomen waarvan ik denk dat ik dat wel had willen zien!

zo, tot zover 'de inleiding'

groetjes van ons enMazzel

Reacties

Reacties

bomma

ik ben benieuwd.groetjes

an

heel leuk!!!!
ben benieuwd en kijk ernaar uit!!!!
grotere zus (lees vooral 'oudere')

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!