Noorwegen - 2011+2013+2014

de Zweedse blonde...

Hoihoihoi!

Lekker geslapen, lekker ontbeten , lekker gewandeld met Mazzel ...

Vertrokken rond 9u30. Jaja, zo vroeg waren we al op!

Wink

Richting Stockholm. Langs de snelweg zijn heel regelmatig grote parkings met sanitaire voorzieningen, ook voor campers. Drinkwater bijvullen en chemisch wc leegmaken gaat heel proper!

Er staan borden langs de weg, zoals wij die kennen van ‘ pas op: herten!' maar dan niet met een hert getekend maar een eland! Grappig! De hele E4 is ook langs beide kanten afgezet met draad. Ik begin automatisch natuurlijk uit te kijken. Maar die beestjes weten zich wel te verstoppen!

Ergens gestopt om te tanken en daar was natuurlijk die blonde Zweedse achter de kassa! Luc heeft wel geen kus gehad, maar ze grapte wel over Mazzel; ' and the dog is the driver, I see'.... Mazzel stond groot en breed aan het stuur te kijken waar baasje binnen was gegaan!

Gegeten, gewandeld, ergens in een ‘kapel' onze namen in het gastenboek geschreven, gebabbeld met een vrachtwagenchauffeur, ( megalange vrachtwagens hier- 60 tonners!-25 meter!) en weer verder, uitkijken naar elanden!

De GPS gaf het inmiddels op: geen voeding, ook niet met usb.

Rond 18u waren we bij Stockholm, natuurlijk in de file!

We zijn gestopt in Goïvle. Een mixed parking aan een haventje, maar nu langs een redelijk drukke weg.

We hebben 772 km gereden.

Dana

allé papa, in het vervolg meer aandringen bij die zweedse hé ;)
dikke kus voor Mazzel!!!