Noorwegen - 2011+2013+2014

Marmotten...

Toch geen noorderlicht gezien. We zijn blijven wachten tot ongeveer half 1. Toen vielen onze ogen vanzelf dicht.

Mazzel hoest nog. Hij pakt wel héél braaf zijn pillekes in: 4 per dag!

We zaten buiten te ontbijten; ja zeker, lekker warm in het zonneke! En daar zagen we duidelijk een grote zwarte ‘vlek' in de verte! Nog 2 keer hebben we de staart van een walvis gezien en toen niks meer!

We zijn een stuk gaan wandelen langs de zee. Mazzel met jas aan!

Het was heel ruig terrein, rotsen, grijze platen, gras, mos. En het krioelde er van kleine marmotten! Grappig!!Daar heb ik wel fotos van kunnen maken J)!

Namiddag zijn we dan vertrokken richting westen. Eerst weer dezelfde weg terug. DeE75 naar Varangerbotn en van daar de E6 naar Skippagurra.

Hier komt ge vanalles tegen op de weg...rendieren, schapen, mensen die op rolletjes langlaufen!

Hier staan we nu op camping met internet, maar dat valt steeds weg. Straks gaan we wat korter bij de bouw staan.

Mazzel hoest minder. Gelukkig!

Zeer hondvriendelijke camping trouwens. Hun slogan: 'A home without a dog is just a house'.

Tot hiertoe is het een geweldige trip! De natuur is voor ons ongekend mooi. En voor morgen voorspellen ze noorderlicht...dan zijn we normaal gezien in Sletnes.

de andere zoon, degene die niet mee is...

Klinkt allemaal heel leuk!! Moet wel zeggen dat we maar om de paar dagen nieuwe dingen op de blog zien verschijnen, verklaart de sms over de band ook...
De foto's zien er magnifiek uit!! Groetjes van K2

Dirk

Hey! Kaartje is aangekomen... zo'n kaartje krijg je ook niet iedere dag :-)
Terwijl ik jullie verhalen lees volg ik via Google Maps en Streetview de route... prachtige beelden... 'k zie jullie al rijden en wou stiekem dat wij er ook waren met ons sleurhutje :-) Dat gevoel van een allesoverheersende natuur is iets wat je hier niet meer kan vinden.
Nuja, vandaag vertrekken wij ook voor een volle 200km naar 't zuiden! We gaan naar Wiltz, lekker rond het kampvuur zitten... sorry, geen blog ;-)
Grts
Dirk

Eddow

Vergeet geen marmotje mee te brengen ;)
Vandaag zowaar voor de 2de x 29 graden hier ( het begin van de zomer? ;) )

Groetjes!

bomma

wij zijn ook uit eten geweest niet zo duur wel gezellig en .weet je we beginnen jullie stilletjes aan te missen . groetjes