Noorwegen - 2011+2013+2014

Hammerfest en pizza...

Deze morgen, na het ontbijt met de schapen, gingen we op pad om de trollen te bezoeken. Gezellige, ontspannende wandeling. Over een smal paadje, enkele tientallen meters boven de fjord-spiegel, over rotsen, tussen versteende zuilen door, tot aan een soort steenvlakteke. En daar zitten ze dan. Nu, mijn verbeeldingskracht is toch niet meer sterk genoeg blijkbaar! Ik zag er niet echt trollen in, maar het was evengoed plezant! Mazzel kon weer eens lekker goed rennen! En dat is altijd leuk!

Rond 11u30 vertrokken we naar Hammerfest. Jaja, op stadsbezoek!

Hammerfest vormt het beginpunt van de geodetische boog van Struve. ( kijk op wiki)

We zijn naar het monument gaan kijken wat daarvoor staat.

En verder hebben we in Hammerfest .......PIZZA gegeten! Pizza, pepsi en cappucino! Amai, het was de eerste keer dat we uit eten gingen! En ja, t' is hier wel duur hoor! Zo'n kleine 60 euro betaald voor 2.

Rond 17u30 vertrokken richting Alta.

En daar staan we nu op camping; kwestie van internet te hebben.

We vinden het trouwens heel fijn om de reacties te lezen van het thuisfront!!!

Noël

Hallo daar,

Blijkbaar valt alles reuze mee, blijf jullie verhalen maar doorsturen, ondertussen zullen wij wel werken en watertanden als we jullie verhalen lezen.

Groetjes

Dirk

Heb zojuist nog you-tube filmpje gekeken van de trollstigen in Romsdal, d'r staat u nog iets moois te wachten... Femke en Mirthe willen volgend jaar ook naar Noorwegen :-) Dus effe een extra motortje bijsteken en dan geraken we d'r misschien :-)
Geniet nog van de unieke momenten!
Broerke

claudia

hey daar heb juist jullie foto albums op picassa gezien, om jaloers op te worden zo mooi !groetjes van ons