Noorwegen - 2011+2013+2014

tussendoortje

hallo!

op dit moment staan we aan de Malselvfossen!( die brede waterval) We staan op de parking wat ook dienst doet als camperplaats in het seizoen. En uit nieuwsgierigheid wou ik effe kijken of we op internet kunnen! ja dus! Nu ben ik spijtig genoeg een paar dagen achter met verhalen, maar morgen zullen we wel weer op camping staan, dan vogt het wel weer!

We zijn bijna op de Lofoten. Nog een kleine 90 km op de E6 en dan rijden we de E 10 op!

Van Kirkenes tot hier is het al een geweldige mooie weg geweest! Waanzinnig mooi eigenlijk!

Ge hebt gewoon ogen te kort. Maar elanden hebben we nog altijd niet gezien! Die eerste is wel héééééééééééééééééééééél waarschijnlijk 'gewoon' een rendier geweest!

Eddow

En lappie dan? Toch al zeker 1 eland gezien dus ;)

Hier is het de week geweest dat de (heel) vuile auto's gewassen werden. Zelfs Kenny zijn peugeot is alweer blinkend ( we weten dus wat dat betekent ;) ).

Gisteren bij het was plooien kwam Baila heel Mazzelstyle een washandje tsjoepen om dan heel geniepig in haar mand er heel zibedeeserig (of hoe je het ook schrijft) er op te sotsen.

Laatste weekje vakantie is begonnen voor mij.. Of zoals Dana zegt, nog 2 weekjes en dan is die kussnoet terug thuis !

Groetjes!

broerke

mja, gisterenavond dan maar zelf fritjes gebakken ;-)
ség, zien jullie het eigenlijk nog zitten om terug te komen? Heb een idee: emigreer, bouw een Durbuy-chalet koop nog 7 Mazzels en een hondenslee en wij komen ieder jaar wel ff langs!
grtz Dirk & family