Noorwegen - 2011+2013+2014

afscheidscadeautje!

En daar gaan we... rijden,rijden,rijden...de weg blijft slingeren tussen moerassen, meren, vijvers, bergen, dorpjes, één keer een stad, wouden, wouden, wouden, bergop, bergaf! Wij blijven het prachtig vinden!

We stopten bij het Polarcenter, een paar kilometers voorbij Jokkmokk. Daar is een mixed parking met service.

En daar werden we rond middernacht getrakteerd op het allermooiste noorderlicht! De hemel zat gewoon vol! We hebben zelfs een rode gezien én een regenboog!!!!! Zo een regenboog komt naar het schijnt niet veel voor. Het was ook geen grote, maar in een uitloper van de rode kwamen in een hoek duidelijk de regenboogkleuren door! Het was zo mooi dat er spontaan een traantje rolde!

Zoals ik al tegen Luc zei: na het natuurwonder van mijn eigen 2 kinderen, vind ik dit het mooiste, indrukwekkendste natuurschoon dat ik ooit gezien heb!

Reacties

Reacties

Dana

Ooooohhhhh, ik voel me gevleid ;)
Fijn dat jullie nog noorderlicht hebben kunnen zien, moet de moeite zijn geweest zo te horen...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!